вівторок, 9 березня 2021 р.

На перехресті компетентностей або Як «подружити» гуманітарне з математичним

 

Часто люди вважають, що їхнє життя не пов’язане з математикою і розбиратися в нетрях даної теми не потрібно, тим більше – англійською. Але цифри оточують нас скрізь: номери телефонів, кредитних карт, рейсів тощо.
Чи дійсно вивчення математики – справа серйозна та відповідальна? А якщо її потрібно вчити англійською – mission impossible? Для чого необхідно розбиратися в англомовній математичній термінології? Як мотивувати філологів пізнавати математику, а математиків – опановувати іноземну мову? Та як вітчизняні освітні проєкти «ловлять» тренд білінгвальності та перетворюють його на доступний інструмент усестороннього розвитку?
Матеріал статті буде корисний всім: як захопленим ентузіастам-математикам, так і далеким від всесвіту точних наук гуманітаріям. Читайте повну статтю на блозі: https://bit.ly/3cfoIrl
Автори: Оксана Коваленко, Олександра Бугайова –вчителі математики Спеціалізованої загальноосвітньої школи №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов міста Чернігова.

1 коментар:

la-cuissine сказав...

Я только сейчас начинаю понимать насколько математика важна.
И фундаментальна.

Штудирую труд в 9-том издании Calculus,
американского университета.

Спасибо, что печатаете ценную информацию)