Елізабет
Бреннон з Університету Дьюка досліджувала так зване математичне почуття, яке
дано нам від народження. За допомогою цього почуття ми, наприклад, «на око»
обираємо коротшу чергу в магазині. Це ж почуття є у більшості ссавців.
Однак такого поняття як «математичний розум» не існує.
Обчислювати, розв'язувати завдання і знаходити відсотки
здатний будь-який учень. Хлопчики навчаються математиці краще, ніж дівчатка?
Це стереотип.
Чому дитині не подобається математика? Чому не виходить її
вивчити? 🙄
Барбара Оаклі, автор книги «Думай, як математик», з
дитинства не могла впоратися навіть з найпростішими математичними діями. Вчителі говорили, що у
дівчинки немає схильності. Барбара стала лінгвістом. Але доля закинула її туди,
де без математики не обійтися, і вона перевчилася – отримала бакалавра
електротехніки та докторський ступінь з системотехніки. Цікаво, як це
прокоментували її вчителі?
У книзі Барбара пояснює прості істини:
пасивне навчання не працює, потрібен інтерактив і постійна
зміна активностей в мозку
у кожного свій темп – одній дитині вистачить короткого
пояснення, іншій потрібно пояснити більше і інакше. Ми різні, і це
нормально!
👉 Саме так працює GIOS! Кожен урок складається
з різних видів активностей – відео-пояснення, опорні конспекти, тести і
різноманітні завдання. Відео-лекцію можна переглядати стільки разів, скільки
потрібно. Математика з GIOS стає цікавоюі зрозумілою – спробуйте!