понеділок, 13 листопада 2023 р.

“Приборкуємо” геометричні величини та рівняння: як учням засвоїти теми, які за результатами моніторингу “просідають” найбільше



Без базових знань із математики не порахуємо площу квартири, аби придбати достатню кількість шпалер чи кахлів. А також не визначимо, скільки залишиться на родинний відпочинок після оплати комуналки.

Якщо перекласти на практику, то це знання, які засвоюють діти на уроках математики, зокрема, у темах про геометричні фігури й рівняння. Однак, як показав моніторинг ДСЯО, проведений минулої весни в 6 та 8 класах, саме ці теми далися учням найтяжче (більшість виконали тести на середньому рівні).

Через тривале дистанційне навчання, а тепер ще й повітряні тривоги під час уроків, учням могло забракнути часу для засвоєння матеріалу. Або ж ці теми в принципі складно засвоюються дітьми через недосконалості в програмах чи підручниках.

Що не так із вивченням геометричних фігур та рівнянь та як допомогти дітям засвоїти ці теми – “Нова українська школа” запитала Анну Ольшанську, методистку математики онлайн-школи, та Оксану Коваленко, вчительку математики, заступницю директора з навчально-виховної роботи Чернігівської школи № 3.

У матеріалі читайте: як пояснити дітям, що піца в коробці – це теж геометрія; як цукерки допоможуть зрозуміти рівняння; навіщо тренувати навичку просторової уяви; які наочні приклади навчать вимірювати площу; чим корисне діагностування класу; де шукати якісні ресурси для додаткового опрацювання незрозумілих тем.

Немає коментарів:

Дописати коментар